Concentració a Alcoi contra la violència racista i fent valdre la diversitat social
• Alcoi ha celebrat un acte de solidaritat amb les víctimes de l’atemptat terrorista i islamòfob que s'ha dut a terme a Christchurch, Nova Zelanda • Des de Crida Contra el Racisme han volgut "visibilitzar el nostre rebuig al racisme en general, i especialment a la islamofòbia mostrant l'ampli teixit social, solidari i intercultural que representa la nostra societat"

Alcoi ha celebrat un acte de rebuig al feixisme i el racisme i de solidaritat amb les víctimes de l’atemptat terrorista i islamòfob que s’ha dut a terme a Christchurch, Nova Zelanda.
L’atemptat es va dur a terme per part d’un home blanc amb simpaties neonazis, assassinar vora 50 persones i ferint a desenes. Ho va fer a dues mesquites per motius racistes i islamòfobs, idees que avancen alarmantment a la nostra societat.
En reacció a aquest succés, vora 80 persones, convocats per la plataforma Crida Contra el Racisme de l’Alcoià-Comtat, es van reunir a la plaça d’Espanya d’Alcoi fent valdre la diversitat social, la solidaritat i la necessitat d’unitat davant l’onada de deshumanització que està sorgint a nivell internacional.
Des de la plataforma contra el feixisme i el racisme, que compta amb més de 30 entitats adherides, manifesten “la nostra màxima solidaritat amb les persones musulmanes víctimes de la barbàrie terrorista, i mostrar les nostres condolences. Alcoi va ser declarat espai lliure de feixisme, racisme i xenofòbia, i rebutgem la islamofòbia a la nostra comarca i al món sencer“.
Per això han volgut “visibilitzar el nostre rebuig al racisme en general, i especialment a la islamofòbia mostrant l’ampli teixit social, solidari i intercultural que representa la nostra societat“.
Comenta i participa-hi