foradia pressupostparticipatiualcoi

Inaugurada la passarel·la que connecta la via verda Alcoi Cocentaina

L'obra ha costat 385.000 euros, el 75% assumit per la Diputació d'Alacant, mentre que l'altre 25% ha estat a càrrec de l'Ajuntament de Cocentaina, més l'IVA

Els treballs s’han dut a terme durant aproximadament quatre mesos. La passarel·la que uneix la via verda Alcoi-Cocentaina ha costat 385.000 euros, 75% aportat per la Diputació, i el 25% més IVA per l’Ajuntament d’aquest segon municipi.

Una realitat després de quasi dues dècades. La passarel·la és peatonal i també adaptada a persones amb mobilitat reduïda, per on poden circular també bicicletes. L’Ajuntament es planteja, amb vistes a 2020, demanar permisos al Ministeri per tal de fer una àrea recreativa als voltants, com va avançar a la inauguració l’alcaldessa, Mireia Estepa. “Per tal que aquesta zona siga un poquet més verda i estiga més animada”. Estepa ha recordat que seguiran treballant en “donar continuïtat” a la via verda; “una qüestió de totes les comarques centrals valencianes”. Aquest és el segon objectiu després d’haver pogut reconstruir, amb dificultats, aquest perímetre, tallat per la creació de la circumval·lació de la A-7 a l’altura de la Lleona i l’explanada del Ferrocarril.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *