foradia mediambient

L’escriptura i la lluita per la democràcia, guardonats al 9 d’Octubre d’Alcoi

La festivitat dels valencians va retre homenatge aquest dimecres al migdia a Jordi Raül Verdú i al Club UNESCO d'Alcoi

Jordi Raül Verdú i el Club UNESCO Alcoi van rebre ahir el reconeixement dels Premis 9 d’Octubre que entrega l’Ajuntament, triats mitjançant el Consell de Cultura.

La gala va tindre lloc a les 12 del migdia, al Teatre Calderón. La tasca intrèpida de l’escriptor i professor ha estat reconeguda en aquesta tercera edició dels guardons, junt al cinquanta aniversari que celebra la institució de la UNESCO, exemple de lluita democràtica en molts àmbits, com el social i el cultural. El guardó en aquest últim cas va ser recollit pel seu president actual, Josep Maria Gadea.

La ceremònia dels premis va comptar amb l’audició de la Unió Musical d’Alcoi, a més dels dos altres grans protagonistes, l’actriu Neus Agulló com a presentadora, i l’artífex del manifest, el periodista Javier Llopis. El 9 d’octubre a Alcoi va tancar amb diverses activitats a la Glorieta, com ara signatures de llibres i diferents actuacions itinerants.

Font: Redacció./


museus alcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *