Una ‘scape room’ al Campus d’Alcoi de la UPV com a mètode de selecció de personal
Han participat 30 estudiants i titulats amb la presència de 6 empreses

La Sala Multiusos del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) s’ha convertit en una improvisada ‘scape room’, l’experiència que és tendència actualment i que ha servit per a relacionar a alumnes i titulats amb empreses. És un joc a través del qual diferents grups de persones han de resoldre un misteri, mitjançant pistes. Aquesta iniciativa, organitzada pel Servei Integrat d’Ocupació (SIE) del Campus d’Alcoi de la UPV, ha tingut com a objectiu identificar rols de cada persona i que les empreses pogueren veure com es comporten un grup d’alumnes mentre juguen.
En aquesta dinàmica de grup, han participat 30 alumnes i titulats del campus, que havien de resoldre un misteri, òbviament, fictici. Havien d’investigar qui estava darrere de l’assassinat del director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, i que al mateix temps tenia segrestada a Emília Botija, personal d’Administració. L’empresa ‘Clue Hunter’ ha organitzat aquesta scape room.
Han assistit 6 empreses de la zona, que han actuat com a observadores, i les quals, prèviament, tenien el currículum dels 30 participants. La valoració per part del SIE del Campus d’Alcoi de la UPV és molt positiva, ja que van posar en contacte el talent universitari, amb ocupadors de la zona, d’una forma totalment lúdica. El SIE espera que es materialitze en forma de convenis de pràctiques o contractes d’ocupació.
Comenta i participa-hi