foradia mediambient

Alcoi es prepara per a viure un nou Sant Antoni

La romeria i posterior rostida està prevista pel proper diumenge 19 de gener

Imatge d’arxiu. Sant Antoni 2015, Alcoi

La festa que fa honor a Sant Antoni del Porquet, Sant Antoni, protagonitza el tercer cap de setmana d’aquest gener de 2020 que ara s’engega.

Els actes arranquen el dissabte previ a les 16.15 hores, amb un mercat a la Glorieta, organitzat per la Protectora d’Animals i Plantes d’Alcoi. A les 16.30, serà la concentració a la plaça de Dins de totes les persones que vulguen beneir als seus animals. Des d’allí, es procedirà a la desfilada fins la parròquia de Sant Maure i Sant Francesc. Després, xocolatada i jocs infantils a la Glorieta.

Muntatge Sant Antoni

L’endemà, el diumenge, se celebrarà la tradicional rostida a la Font Roja.

A les 8.30 h, despertada amb dolçaina i tabalet, amb la participació del Grup de Xirimiters Barxell.

A les 9.00 h, concentració al Poliesportiu Municipal. Se servirà timonet i herbero amb la col·laboració del Centre Excursionista d’Alcoi

A les 9.30 h, començarà la romeria a peu. A continuació començarà la típica rostida.

A les 12.00 h, Santa Missa a l’Ermita.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *