foradia mediambient

Comencen els treballs de reparació de la DANA a Agullent

L’Ajuntament d’Agullent ha contractat a quatre oficials i quatre peons de la construcció durant sis mesos

Des del 30 de desembre i durant els propers 6 mesos, quatre oficials de la construcció i quatre peons estaran actuant en diversos espais públics d’Agullent afectats per la DANA del passat mes de setembre.

L’Ajuntament d’Agullent ha contractat a aquestes 8 persones a través de la línia de subvencions del LABORA destinada a la contractació de persones desocupades als municipis molt afectats pels danys produïts pel temporal de pluges de setembre, per tal de reparar els desperfectes ocasionats per la DANA.

Un pla extraordinari d’ocupació que suposa una subvenció de 71.870 euros per a Agullent. Les primeres intervencions s’estan centrant en el parc de la Font Jordana d’Agullent on les fortes pluges i el desbordament dels barrancs van produir molts desperfectes en tota aquesta gran zona verda.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *