lasarga ajualcoitel

Ciutadans Alcoi demana que es guarde dol oficial

Des d'aquest grup polític es demana que les banderes de l'Ajuntament onegin a mitja asta, fins que finalitze la pandèmia

La portaveu de Ciutadans Alcoi, Rosa García, ha sol·licitat al govern local que es guarde dol per totes les víctimes mortals que està deixant el coronavirus a la ciutat.

Des de la formació taronja demanen que les banderes de l’Ajuntament onegen a mitja asta fins que acabe la pandèmia del coronavirus.

Font: Redacció./


Una resposta de Ciutadans Alcoi demana que es guarde dol oficial

  1. Jorge Santonja Sala 2 d'abril de 2020 en 16:19

    Como familiar de una residente fallecida, he de decir que lo que está sucediendo een Domusvi, es una tragedia a nivel nacional. Nuestros familiares se han muerto sin poderles hacer una última visita desde el día 11 que cerraron la residencia a cal y canto, y tampoco les hemos podido realizar ni una mínima ceremonia. A mí me dijeron esta es tu madre, una caja cerrada y tres personas y tres minutos antes de entrar al crematorio. ¿Hay algo más triste? Los familiares en nuestro grupo de watsap manejamos cifras próximas a los cuarenta fallecidos. ¿Con esto, no nos merecemos algo más de atención? De todas formas finalmente tenemos que rendirnos ante las instituciones políticas a todos los niveles, local y autonómica, que lo único que pretenden, es silenciarlo todo.

    Respon

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *