El CAEHA presenta al públic ‘Ressonàncies de la Serreta’
Els compositors alcoians, i membres de l'entitat, Àngel Lluís Ferrando i Eduard Terol Botella, han sigut els creadors d'aquesta peça que es quedarà com a música corporativa del Centre Alcoià d'Estudis Històrics i Arqueològics

El dia 10 de febrer a les 19h, el Centre Alcoià d’Estudis Històrics i Arqueològics presentarà la gravació de la peça ‘Ressonàncies de la Serreta’. Aquesta peça ha estat feta expressament amb motiu del 40 aniversari de l’entitat de la mà dels compositors i membres del CAEHA, Àngel Lluís Ferrando i Eduard Terol Botella.
Després d’aquesta presentació, un tros d’aquesta peça, que té una durada de 15 minuts, servirà com a música corporativa de l’entitat. Tots aquells que vulguen escoltar-la íntegrament podran fer-ho a partir del dia de la presentació al canal del Youtube del CAEHA.
L’estrena ja es va fer el passat 18 de desembre de 2022, en un concert que va oferir l’Orquestra Simfònica Alcoiana.
La presentació del dia 10 de febrer tindrà lloc a l’auditori de la Fundación Mutua Levante.
Comenta i participa-hi