foradia subscriutegrat

Excursió al jaciment arqueològic del Puig

Va ser guiada per l’arqueòleg i professor de la Universitat d’Alacant Ignasi Grau. Llocs històrics més emblemàtics d'Alcoi.

el puig

El diumenge  29 de juny va tindre lloc  amb més de 50 assistents una nova ruta guiada dins el cicle 10 excursions voltant Alcoi i el seu patrimoni històric i arqueològic’, l’excursió, que va visitar el jaciment arqueològic del Puig, va ser guiada per l’arqueòleg i professor de la Universitat d’Alacant Ignasi Grau, on  van poder conèixer a fons aquest important jaciment d’època ibèrica.

el puig 2

L’activitat a més forma part del programa Alcoi d’Estiu en el seu primer cap de setmana i va ser organitzada pel Museu Arqueològic Camil Visedo i el Centre Alcoià d’Estudis Històrics i Arqueològics (CAEHA).

 

Font: Ajuntament Alcoi


ajualcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *