foradia pressupostparticipatiualcoi

Els col·legis concertats d’Alcoi protesten per les retallades d’aules

• En ànim de conservar les aules, els col·legis concertats d’Alcoi, amb el suport dels sindicats UGT, FSIE i USO, van iniciar una protesta • Al mateix temps se celebrava un Plenari a l’Ajuntament d’Alcoi en el qual es votava una moció que van presentar C’s i PP demanant conservar les aules

Conselleria d’Educació va comunicar la supressió d’algunes aules de col·legis concertats a Alcoi, en concret en La Salle, El Salvador, Las Esclavas i Las Paulas. En ànim de conservar les aules, els col·legis concertats d’Alcoi, amb el suport dels sindicats UGT, FSIE i USO, van iniciar una protesta en la Plaça d’Espanya amb el lema “Salvem la concertada”.

Al mateix temps se celebrava un Plenari a l’Ajuntament d’Alcoi en el qual es votava una moció que van presentar C’s i PP segons la qual es demana conservar les aules concertades. La moció va tirar endavant amb el vot dels partits que van presentar la moció sumats al del Govern del PSOE. Moció que defensa que no es tanque cap unitat educativa en la nostra ciutat ni pública ni concertada en cap etapa educativa.

Font: Redacció./


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *