foradia subscriutegrat

Acte sobre les pensions públiques amb analistes de primer ordre a Alcoi, 15 de setembre

• La Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat en defensa de les pensions públiques ha organitzat un nou acte, junt amb Unidos Podemos i Guanyar Alcoi • Amb el nou Govern de Sánchez “estem molt lluny de veure satisfetes les nostres justes demandes, estem seguint perdent diners"

El debat sobre el sistema de pensions públiques és un dels més importants a nivell estatal des que els pensionistes s’han organitzat per donar resposta als intents de retallar i privatitzar el sector per part dels poders financers i els polítics que treballen a les seues ordres.

En aquest context, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat en defensa de les pensions públiques ha organitzat un nou acte, junt amb Unidos Podemos i Guanyar Alcoi, per tal d’analitzar l’actualitat sobre el sector i donar força a les seues reivindicacions.

L’acte es durà a terme el dia 15 de setembre a les 11 del matí en l’Àgora d’Alcoi, on estaran presents analistes polítics de primer ordre com són: Héctor Illueca, professor de dret de la UV i inspector de treball, Yolanda Díaz, diputada al Congrés per En Marea, Txema Guijarro, diputat al Congrés per Podem, i Rosa Pérez, coordinadora general d’Esquerra Unida del País Valencià. Intervindrà també el portaveu de la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat, Antonio Matarredona, i moderarà la regidora de Guanyar Alcoi Estefania Blanes.

Segons ha expressat recentment Antonio Matarredona, amb el nou Govern de Sánchez “estem molt lluny de veure satisfetes les nostres justes demandes, estem seguint perdent diners en relació amb l’IPC oficial, i molt més amb el real”.

No obstant això, “estan arribant notícies positives que apunten a un gir en les prioritats econòmiques del Govern”, i això, “per primera vegada ens dóna esperances. Però la nostra paciència no és infinita perquè les nostres necessitats i les de molta gent no necessàriament pensionista no admeten més ajornaments”.

Font: Redacció./


ajualcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *