Les entitats musicals d’Alcoi celebren Santa Cecília
Durant el mes de novembre s'ha preparat una programació d'activitats musicals per a commemorar el dia de la patrona dels músics

En el mes de novembre els músics celebren el dia de la seua patrona, Santa Cecília. En Alcoi s’ha preparat una programació especial per als propers caps de setmana d’aquest mes per a commemorar aquest dia, en el que participen totes les entitats musicals de la localitat.
Tot va començar el dissabte 7 de novembre amb l’actuació de l’Orquestra Simfònica d’Alcoi, dirigida per Gregorio Casasempere. L’acte va ser a la parròquia de Sant Maure i Sant Francesc.
La programació continuarà el dia 21 d’aquest mes, amb el passacarrers que començarà a les 12:00 h a la Font Redona, i finalitzarà a la Casa de la Cultura. En aquest esdeveniment participaran els grups: La Cordeta, Barxell, Rebuig i La Degollà.
Ja a la vesprada d’aquest mateix dia començaran els Concerts de Santa Cecília. El primer començarà a les 19:30 h al Teatre Calderón de la mà de l’Agrupació Musical Serpis d’Alcoi, dirigits per Andrés Herrero, i de la Societat Musical Nova d’Alcoi, amb la direcció de Moisés Olcina.
Els concerts continuaran el diumenge 22 de novembre al mateix lloc, a les 12:00h. En aquest cas actuarà la Banda Juvenil de la Corporació Musical Primitiva d’Alcoi, sota la batuta de Jordi Montllor Olcina, i la Societat Unió Musical d’Alcoi, amb Iñaki Lecumberri dirigint.
A la vesprada del 22 de novembre, el Grup de Danses Carrascal, actuarà a les 18:30 a l’Església de Santa Maria.
L’Orquestra de Pols i Pua Harmònica Alcoiana tancarà aquesta programació al Círculo Industrial el dia 28 de novembre a les 19:00. El seu director serà Jordi Sempere Azorín.
Comenta i participa-hi