foradia subscriutegrat

Alba Clemente Sanz obté la beca de Medicina “Ana i Camilo Gisbert Pascual”

La concedeix l'Ajuntament d'Alcoi i està dotada amb 2.250 euros

Alba Clemente Sanz és la jove l’estudiant alcoiana que ha obtés la beca de Medicina “Ana i Camilo Gisbert Pascual”, que concedeix l’Ajuntament d’Alcoi, i està dotada amb 2.250 euros. L’objectiu de la beca és ajudar econòmicament a les persones que realitzen aquest tipus d’estudis en el camp de la medicina.

Alba Clemente està estudiant el grau de Medicina a la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, està en quart curs i si bé encara no ha triat una especialitat, destaca que l’atreu més l’àmbit quirúrgic que el clínic, “si bé encara em falten uns quants anys per a acabar i puc canviar d’opinió”, afegeix.

L’estudiant alcoiana ha realitzat pràctiques extracurriculars en el Centre d’Investigació Príncep Felip i en el Centre de Salut La Fàbrica d’Alcoi. A més, ha sigut esportista d’elit en la categoria d’Alt Rendiment en la disciplina de patinatge artístic sobre rodes i és Jutge provincial de patinatge artístic. 

Segons ella mateixa explica, “no coneixia l’existència d’aquesta beca en els anys previs però després de conéixer-la la vaig sol·licitar perquè la carrera de Medicina és molt dura i molt llarga i una xicoteta ajuda econòmica com aquesta sempre va molt bé”. 

La regidora de Salut Pública, Teresa Sanjuán, destaca que “amb aquesta beca, l’Ajuntament d’Alcoi fa una xicoteta aportació a alguna cosa que considerem molt important, especialment en aquests temps: el reconeixement de la importància de la medicina i del nostre sistema de salut. A més, ens complau molt poder ajudar una estudiant de la nostra ciutat a seguir amb els seus estudis”.

Font: Redacció./


terra

animalcoi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *