Jorge Botella: “Abans es vivia amb molta més il·lusió que ara. Veig que cada vegada es tenen menys detalls”
En la tradicional secció de El Grat, 'El poble és savi', preguntem quins són els desitjos pel dia dels enamorats

En el taller de rellotgeria Tecniquartz, saben sobre el Dia dels Enamorats, i com ha anat canviant aquesta tradició, i així ens ho explica Jorge Botella: “Abans es vivia amb molta més il·lusió que ara. Veig que cada vegada es tenen menys detalls, i en especial amb eixa persona que està al nostre costat. Crec que hauríem de cuidar més a eixes persones que ens fan la vida especial”.
I és que les coses han canviat molt i Jorge recorda com “fa ja molts anys sí que es regalava més. La gent comprava el típic ‘no m’oblides’. Això era un detall, una ximpleria, però que era especial”, i comenta que els que més feien aquests tipus de regals eren els joves: “Aquest regal era típic que ho feren els xavals, la gent joves, eixos són els enamorats de veritat, els de l’amor del col·legi que s’enamoraven per primera vegada. I ells eren els que més compraven”.
Botella anima a la gent a què recupere aquesta tradició: “Qualsevol detall pot servir per a aquest dia, una polsera, per exemple. Tenir el detall d’acordar-te d’aquesta és el més important del Dia dels Enamorats. També pot servir una flor”, però a més, recalca que: “No és necessari celebrar l’amor eixe día, pot ser qualsevol, s’ha de acordar-se de les persones especials cada dia”.
Comenta i participa-hi