L’Ivace convoca 70 beques remunerades d’especialització en Internacionalització
Aquestes beques podran demanar-se fins al dia 29 de juliol i estan dirigides a menors de 30 anys, amb un grau universitari, coneixements d'anglés i que no estiguen treballant

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial ha publicat la convocatòria de les beques Ivace Exterior. En total seran 70 beques remunerades d’especialització en Internacionalització i estan dirigides a persones menors de 30 anys, amb grau universitari, coneixements d’anglés i que no estiguen treballant.
Maria Dolores Parra, directora general d’Internacionalització, ha destacat “l’aposta de la conselleria d’Economia Sostenible per la formació i especialització de les persones jóvens en una matèria amb grans perspectives de futur com és la internacionalització”.
És possible que aquesta actuació siga cofinançada pel Fons Social Europeu (FSE+) 2021-2027, o qualsevol altre fons de la Unió Europea, igual que aquelles operacions que donen suport a la seua realització.
La formació teòrica, orientada a les noves tendències i pràctiques de la realitat actual, consta d’un curs sobre Màrqueting digital orientat a la internacionalització, que té una durada de 80 hores. També es farà un curs Superior d’Internacionalització de l’Empresa, que durarà 220 hores.
L’objectiu és proporcionar una visió global de l’activitat empresarial internacional i de l’entorn institucional relacionat amb la promoció exterior i internacionalització de les empreses valencianes.
Les beques tindran un any de duració i inclouen la formació pràctica que es desenvolupa en les filials de les empreses valencianes a l’exterior.
Els i les interessades podran trobar tota la informació en la web www.ivace.es; i el termini per a sol·licitar les beques finalitzarà el dia 29 de juliol a les 14h.
Comenta i participa-hi