Jornada reivindicativa de l’1 de Maig a Alcoi a favor d’unes polítiques justes
• Al voltant de 2.000 manifestants (segons els organitzadors) han recorregut els carrers Alzamora i País Valencià • La societat s'ha mobilitzar per a promoure unes polítiques que beneficien al conjunt de la ciutadania
Ocupació estable, salaris justos, pensions dignes, més protecció social i un finançament just han estat les reivindicacions de la manifestació encapçalada per CC.OO i UGT que ha viscut Alcoi durant el matí de l’1 de Maig.
Al voltant de 2.000 manifestants (segons els organitzadors) han recorregut els carrers Alzamora i País Valencià. Entre ells, plataformes socials, com la que defensa la Llei de la Dependència, el Front d’Estudiants Unificat i Crida Contra el Racisme, formacions polítiques com Compromís, Podem, PSOE, Guanyar i EU, militants dels sindicats i membres de la societat civil.
El punt d’arribada ha sigut la Plaça d’Espanya, on representants dels sindicats han exposat els seus discursos reivindicatius. El missatge principal dels quals ha sigut: la societat s’ha mobilitzar per a promoure unes polítiques que beneficien al conjunt de la ciutadania; sense activisme i mobilització, i davant unes receptes polítiques regressives, la desigualtat, la injustícia, la precarietat laboral i la pobresa social augmentaran i es normalitzaran.
La jornada reivindicativa ha finalitzat amb un homenatge al poeta alcoià Joan Valls, organitzat per l’Associació d’Amics de Joan Valls d’Alcoi, amb motiu del centenari aniversari del naixement del poeta.
Comenta i participa-hi